Without silence there can be no music

I'm sick of complaining about a beautiful life

Publicerad 2012-08-03 22:52:38 i Dagbok,

Veckorna springer iväg! Jag fattar inte vad som händer, nyss började jag på mitt semestervikariat som personlig assistent, nu har jag bara fyra pass kvar och slutar om två veckor. Det är sjukt.

Och flytten närmar sig med stormsteg, om exakt en vecka får vi nycklarna till lägenheten och då ska vi in och börja tapetsera och greja. Idag har jag försökt välja ut tapeter till mitt sovrum, bra mycket enklare sagt än gjort. Men jag vet på ett ungefär hur jag vill ha det, ska bara hitta de perfekta tapeterna så det blir bra.

Idag klippte jag av mig håret. Det hade blivit rätt långt, men det var bara i vägen och det var trassligt. Så idag försvann det. Skönt!

Annars finns det inte mycket att säga, jag försöker pressa in så mycket som möjligt på mina lediga dagar och hittills har det gått riktigt bra. 24-timmarspassen blir lite lättare att orka med när man fyller den lediga tiden med roliga saker!

De kommande sju dagarna jobbar jag tre 24-timmarspass, sen har jag ledigt sex dagar i sträck innan sista passet... och sen är det över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela