Without silence there can be no music

Efter regn kommer.... solsken, värme och lycka

Publicerad 2012-07-18 23:31:50 i Dagbok,

Jag är på riktigt god väg tillbaka. Jag har mer energi nu än jag någonsin haft och jag är så otroligt glad!! På riktigt genomglad, jag har haft denna känsla i flera dagar och den sitter kvar. Efter denna helvetesvår är det så skönt! Allting blev så oerhört mycket bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig. Mina jobb är kanonbra och jag trivs, flytten från landet in till stan är mindre än en månad bort och trots att solen varit blyg i år har jag kunnat njuta. Allt har ordnat sig och jag har fantastiska vänner, ska faktiskt träffa några av dem i morgon - det ser jag riktigt mycket fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela