Without silence there can be no music

Sommaren

Publicerad 2012-07-06 01:05:42 i Dagbok,

Åh vad jag hoppas att denna sommar blir bra. Eller ja, att resten av sommaren blir bra - halva sommaren har ju nästan gått.
Jag har fått jobb! Har kört inskolning denna vecka och nästa vecka kör jag på riktigt! Lite nervöst, men det känns ändå bra. Jag tror det kommer bli bra.
Dessutom har jag fått extrajobb de dagar jag är ledig, så jag kör dubbla jobb i sommar. Från att inte ha något alls att göra till att ha två relativt ansvarsfulla jobb - nu ska det bli ordning på mig!

Och mellan allt jobbande vill jag ju hinna med allt det som sommaren handlar om; vänner, sol, bad, grillning, sena nätter, soluppgång, barfota, solvarma klippor, havets vågor, måsarnas skratt, glass, läsk, drinkar... åh.

Kommentarer

Postat av: Miranda

Publicerad 2012-07-06 11:14:44

Stolt över dig!

Längtar tills du bor i stan. Försöka komma igång med powerwalks igen då kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela